Fantastiska, fantastiska torsdag

Fick skjuts till jobbe (vi har lånat Rikards Merca hela veckan, men inte åkt något alls – gott tecken på att vi inte behöver en bil) i dag av täleken. Nu är han på väg till Kalsta’. Köpa mat, och det bästa – hämta mammsen! Wiho! Vi ska rå om varandra (som det så klassiskt heter) och vin-fika hela helgen. Me like!

 

Och, gillar också att jag var på mitt första hopp- och studspass i går sedan knäoperation # 2. Gillar inte att det inte gick så bra. Har tappat koordinationen på ett halvår, haha. Var som en vilsen kalv ett par gånger och löpskorna var inte alls stabila i sidled. Hoppas på att det funkar att knyta dem lite hårdare, för nu spenderas icke mer slantar på annat än nödvaror.

 

Skall dra en träning i dag också (spinn + core), sen är jag i mål med veckans träning! Fyra kondis och två styrka. Gillar att jag fått rutin på passen. Känns inte alls som att ”jag har inte tid att träna” längre. PLUS att det är ett, relativt sett, billigt nöje att träna = spenderar mindre slantar på skit.

 

Operation spara har börjat, slösa is history.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback