fantastiska, fantastiska söndag

njuter av att ha umgåtts med mig själv hela dagen (vilken fin fågel du har - ja, det är en um-gås). har promenerat, plockat och organiserat, vårstädat balkongen (det var S M U T S I G), hämtat sommarsaker i källarn, solat, tränat och förlikat mig med tanken om förändring.

om ingenting förändras drastiskt sker någonting spännande i augusti (räknade precis ut att det är då det sker för att allt ska bli i tid). måste dessvärre fåna mig med kryptiska meddelanden, men kan försäkra att det inte är en planerad nedkomst. men ändock någon  e x t r e m t  skoj! är som ett barn på julafton. 2010 var året jag blev vuxen, och förhoppningsvis vågar släppa "tryggheten" (inte den man har inom sig, den sitter kvar där den ska - utan de yttre parametrarna).

Kommentarer
Postat av: Mamming

Me like, Kärleken!!

2010-05-05 @ 15:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback