dagens ljudbokstips

är helt såld på ljudböcker. på t-banan, under matlagningen, innan sovdags och på träning. har fått med mig täleken också så ibland är vi som två nördar när vi är på samma bok och småtävlar lite. också oväntat bra träningssällskap. man fokar så mycket på handlingen att man nästan glömmer att det är skitjobbigt det man gör.

dagens ljudbokstips är jag är wanted av daniel larsson (pseudonym). en snabba cash, fast från andra sidan. han har nått mig, en vanlig svensson (som han skulle ha sagt det), och då har han lyckats.

"Har alltså bytt Ak4:an till att smattra tangentbord och hålla föreläsningar i förebyggande syfte. Jag försöker hålla närkontakt med mina läsare genom att flitigt blogga och uppdatera om vad som händer. Skrivandet räddade mitt liv."


Du hittar honom här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback