lillpöjken är tillbaka!

efter att ha varit på vift med jobbä ett par veckor är lillpöjken aka kärleksmannen tillbaka. efter en måltid, häng & livsfilosofi har han fått titta på när jag målat naglarna och nu har han lov att duscha. vi har googlat svamp och skrattat. så fint att ha någon som ringer och säger "hej, jag kom på att jag saknat beccus!".

och hela jag är på vift. tidigt till jobbet hela veckan, ute på lunch, möten, flänger och går sent. skippar dock inte träningen, så kommer hem görhungrig och råslut. då är det ok att somna kl 21 ibland :)

idag klarade jag 6 km på 45 min, sen klicka knät (och jag var iofs rätt slut, haha).

har ställt fram väskan, lagt i passet (vägrar flyga utan pass igen, oavsett destination!!) och börjat tänka att på fredag smäller det! efter en råhård vecka ska det bli fint å komma till sthlm, NJUTA och sen komma tillbaka till en nygammal arbetsplats. spännande tider..

Kommentarer
Postat av: Mamming

Men kärleken då,,,,du måste ta det lite lugnt. Du ska orka hela livet. Ibland känns det som att dygnet har för få timmar, men det enda som är rättvist egentligen är tiden. Alla har lika många timmar per dygn till förfogande. Handlar om att göra något vettigt med dem. Älskar och saknar dig såååå mycket. Ha en bra helg i Sthlm. Älskar dig. <3<3<3

2010-03-18 @ 10:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback