klassisk skitdag som from now bara kan bli bättre

usch. idag har det varit en klassisk skitdag på jobbet. jag har blivit duktigare på att sätta gränser, men jag måste bli tydligare med att ibland är det allvar och inte vara rädd för "men guuud, de kommer AAAALDRIG gilla mig igen". på jobbet är jag proff-jag, och inte privat-jag. det är ok att vara lite oresonlig, annars kommer jag sitta där med 240% arbete.

annars har allt som jag inte kan styra över strulat. vet att nästa vecka blir gaalen med flytten + att jag måste gå tidigt på fredag (flyg till stockholm, vilket iofs är JIHO!) och alla problem idag har gjort att jag har nästan hela dagens arbete kvar tills måndag. GÖTT! hatar när mjukvara, oppsett och annat skit i våra register inte fungerar - mest för att jag inte kan ordna sådant själv.

MEN, nu har jag ätit, skitit i att träna, lyssnat på humorhimlen (skrattade högt åt ett klipp från -88 om seol os, någon som mixade anabola sterioder till anala mongolier) och tittat på korten jag framkallat. daft punk "one more time" och miike snow peppar på ännu mer och jag är redo för att vara sällskap.

i gänget är vi en del par, och idag är det flickvänsdag! sällan (aldrig!) ses vi utan de fantastiska karlarna, men idag har det fallit sig passa ypperligt. något sådanthär kan det bli! me like!





Kommentarer
Postat av: Mamming

Ha det såååå kul nu i helgen och njut av ledigheten. Älskar dig min kärlek! Puss, puss.

2010-03-12 @ 18:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback