favvosönda' med extra allt

jösses, vart har partypinglan gått? jag njuter som fan av att inte vara ute å svira på nätterna. bortsett från en jävla shottabläng till tvättfest förra helgen är det bara en del vinsippande. smiter ju ut å vinar lite, men undviker å fastna till sena natten. kommer ju ändra sig med parkhäng runt hörnet, så känner ingen stress med det.

mellomys och tidigt somnande igår har resulterat i att jag följde mattajas till jobbä imorse, fick en fabriksinspektion å solade en sväng. tog mig via nya vägar till sats och tränade.

och veckans träning har varit kanonkul. blir frustrerad när knät inte håller, men har lagt om fokus lite så har tränat mer stabilitet/balans. jag tror att det gjorde att jag idag kunde gå raskt 1 km, jogga/springa 1 km, gå raskt 1 km, jogga/springa 1 km, gå raskt 1 km = 5 km på 35 min. det får jag vara nöjd med!

så peppade jag till också på att jag var feg. kärleken ska börja gå med mig på träning och vi pratar lite om det (ibland, han är inte övertänd - haha). i samband med det la jag kommentaren att min styrketräning är 10 år gammal och att jag av vana bara kör på med det jag kan, men vill gäärna vara cool å använda boll, balans och egna kroppen mer men jag törs inte.

TÖNTJAG! idag har jag gjort magövningar på boll. TOPP!

Kommentarer
Postat av: Mamming

Va duktig du är, kärleken. Synd med knät bara. Älskar dig! Puss, puss.

2010-03-15 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback