det verkar rätt hett med hantverk

jag samlar tantpoäng så det sjunger om det! sc hade teamträff i fredags, och jag bjöd in mig själv! mycket kul att träffa alla gamla kollegor (och även nytillskotten!). nog för att jag träffar de flesta ändå. vi svirade runt, ut å dansa och härjade.

lördagen långfikade jag med tjejorna, sen tog jag med elin hem för övernattningskalas. efter en lång dag på stan gjorde vi laxsoppa, drack lite vin och VIRKADE. jag är en naturbegåvning mot alla odds ;)

nu är jag lite depp för att garnet är slut och alla affärer är stängda. är helt slut efter träning, lite plock å de pimpade resterna av laxsoppan så hade varit perfa med lite handarbete nu. (JÖSSES, vad jag hade skrattat om någon sagt till mig för ett år sedan att jag skulle lära mig virka på eget initiativ)

har också kommit på att jag är grymt sugen på att pärlifiera något till en tavla. finns grymt mycke pärlbloggar, startkit och program - men vet inte helt vart jag ska börja. hittade ett kit på panduro med program + pärlor för 400, vilket känns rätt dyrt för en hobby som kanske inte ens varar särskilt länge..

dock är gratisprogrammen jag testat inte så bra.. kanske har något å göra med motivet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback