den om att det faktiskt ÄR vår

idag hoppade jag i vårjackan.

idag har jag kommit fram till av att de nästa 6 helgerna har vi bokat 4 st resor utomlands (Stockholm, Dalarna, en Paris, en BeNeLux/Amsterdam som iofs är lite maybe och saknar resplan fortfarande).

igår trodde jag att jag skulle plugga och ta det lugnt i helgen, idag har jag kommit fram till att jag omfördelat liiite (får inte tenta förran augusti, och AW är obligatoriskt - men lite plugg, lite vin, lite häng och lite träning).

hela veckan har jag saknat la familia. så den helgen som är fri, kommer jag nog hem.

sen är det maj.

i maj är tre av fem helger spikade (17 mai, Pingst med Flight of the Conchords!!! och schalgerhelg med tjejorna Jurland på ESC).

sen är det juni.

då har vi bara en helg i gbg spikad. tur är väl det, för då är nog pengarna slut sedan länge.

Kommentarer
Postat av: Mamming

Oj vad mycket att se fram emot o du ska se att ni hinner fylla på juni också,,,både med äventyr och pengar. Älskar dig!!

2010-03-11 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback