the framstjärt of schweden

man får väl säga att vi landat lite efter en härlig helg i götet nu. gud vad jag gillar stan! vi har firat födelsedag, varit på west coast riot (förlovat oss på låtsas med muttrar, tagit dagsfylla, jag fick två vakter att akta mattias öl som han sen tappade på ena av dem sen direkt och jag har tagit fel martin), haft picknick i slottsskogen, klappat på pingviner, åkt balder i regn, shoppat lite och haft virkkurs.

såhär glad var jag när vi landade vid centralstation, och minst lika glad var jag när vi åkte!

hoppas innerligt att alla våra nästkommande planerade resor blir lika lyckade. bilder kommer, men först ska jag bära in kärleken i sängen och ha fler kurser för mig själv i nya bildredigeringsprogrammet. har tröttnat på att ladda hem olika trialversioner av photoshop, så ny byter jag till gratisprogram. same shit, men lite andra kommandon.

Kommentarer
Postat av: Mari

Hett tips: pixlr.com

2010-06-23 @ 22:41:34
URL: http://maridahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback