jag har blivit med golfset

plötsligt händer det. vi har pratat länge om att vi ska golfa när vi blir vuxna. verkar vara ett extremt hyggligt nöje. sådär lagom aktivitet på söndagar. gillar att alla kan tävla mot alla (för jag lär behöva mitt handicap).

pris? gratis
varför? en granne som flyttade ville inte ha det längre
varför? ANAR INTE
kontenta? jag är sjukt nöjd :D



OCH, imorn åker vi till borlänge. peace&love är min mesta och bästa festival. har mitt första musikminne därifrån. vi hade smitit under staketet och in i folkparken när thåström spelade. 2000? kanske till och med 1999 (förlåt mamming, men jag blev ju ok ändå).

Kommentarer
Postat av: mamming

Förlåter,,,,du är bäst!!!

2010-07-01 @ 18:59:35
Postat av: mamming

Förlåter,,,,du är bäst. Love you!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-01 @ 19:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback