høyden av dumskap..

usch, HATARr't når man ikke tar en vits med en gang. (beklager norsken, men tastaturen på jobb er ikke svensk..). spurte om å få avspasere 17.e og 18.e mai i neste uke fordi vi skal til gøteborg. fikk til svar att jeg ikke får beskjed før på mandag - och jeg KLIKKA.

MEN, jeg skal bjude til paaarteeey hjemme på lørdag for avdelningen min og sjefen ville prøve min mat innen han lovte att jeg kunde være fri.. (han liker dyr litt mer enn jeg og er litt bekymret over att han ikke vil bli mett)

till saken skal legges att jeg ALLTID beslutter selv om når jeg skal være fri osv, sender bare bekreftelse til lederne så att de vit når jeg ikke er tilstede så blev skikkelig frustrert. OG, han jeg refererer til som sjefen er formellt sett ikke sjefen min reellt.

nå føler jeg meg DUM. men men.. LATTER hører jeg fra de andre. sikkert gøy imorgen igjen! hevder jo alltid att ironi er kult, men ikke akkurat nå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback