den om att få fylla år i götlaborg

vaknade smått bakis i ett soligt göteborg fredagen den 18.e juni. det var en helt vanlig dag! bortsett från att jag fyllde år och hade ett paket vid sängkanten hemma hos elin. min virklärarinna hade sytt en portmonä (jag fick en till sen!) och det visade sig bli en fin uppladning för en bra dag.

jag & kärleken vandrade ner i vasastan och tog en lunch. mötte upp elin efter jobbet hennes och ordnade en klassisk picknick i slottsskogen. vi tog temabilder med mini-keps, skrattade, drack smultronvin med kärnkraftsfärg och drock ingenjörsskämt. utgång och nattamatsjakt följde efter det.






dagen efter kvällen före fick jag en klassisk dag på liseberg och allt var verkligen frid och fröjd. 3d-bio, slänggungan, balder i spöregn och glass i solen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback