guess the town


efter ett halvårs snack och tanke har jag nu börjat förverkliga fortsättningen på tatueringen som blev till på nyårsafton i thailandet (fyrverkerierna). det var ju lite för att fira ett nytt decennium, och fortsättningen ska nu vara en liten dokumentation över vad jag gjort (eller snarare bott) tidigare.

det är byggnader som är väl synliga i de städer jag bott i under min livstid hittills (räknar inte med stockholm). vi har alltså byggnader från
- ludvika
- karlstad
- örebro
- oslo

känner ni igen dom??

själva placeringen blir runt hela ankeln, och fyrverkerierna kommer alltså toppa av detta. sedan ska jag hitta en riktigt grym tatueringsKONSTNÄR som hjälper mig med placering och att bygga blomsterna nedåt foten. SAMT lägga till en liten kille på en halvmåne på insidan. högerbenet skall således bli "my life by night".

ME LIKE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback