Den om att sova lite..

Jag skulle øverdriva om jag påstod att jag och kærleken somnade klockan 16.00 igår, men att klockan inte hade hunnit bli 17.00 – det kan jag sætta mitt høgra ben på (vilket jag æven gjorde nær jag hade GRYMT lokalsinne utanfør Krabi och jag fick behålla det, lokalsinnet har återvænt!). Vi åt lite mat, satte på en film och POFF så slockade vi.

 

Det ær næstan det galnaste jag varit med om. Vaknade 00.50 och flyttade från soffan till sængen och sov en klassisk nattsømn till. Ca 14 h sømn inatt gjorde att vi kickade igång den hær veckan totalt.


Har æven medarbetarsamtal på fredag. Sitter och gør små listor om vad jag prioriterar, och førutom allt sjælvklart (utveckling, engagemang, slantar etc) så ær det definitivt møjlighet att flexa lite med arbetstider jag ska lyfta fram. Jag vill RESA! Och før att gøra det behøvs det lite længre ledigheter..

 

Dubai næsta kanske? Ska importera en shejk åt dig i så fall mamms! J

 

Helgen bestod (førutom sømn) av kategoriserande (shoppade førvaring på IKEA, snart kommer våra skåp och lådor vara sjukt organiserade før en stund), festand, filmande, hæng och utstakande av nya resplaner.

 

Førsta stoppet blir Karlstad på fredag. SOM JAG LÆNGTAR! Schilis 18 år, jisses! Som en stolt ankmamma kænner jag mig.


Kommentarer
Postat av: mamming

Det låter bra, kärleken. Har slutat hoppas att shejken ska komma till mig o till Dubai lär inte jag komma. Härligt att du äntligen kommer hem! Vi längtar såååå! Puss o kram.

2010-01-12 @ 10:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback