dagens bästa mail

"Det var ikke bare du som hadde det varmt og godt i julen :-)"




min semester genererade i en egen bild i serien "Öyvind klemmer". haha. fantastiskt! för övrigt har semestern genererat hur mycket fint som helst, men även lite förvirring. somnade kvart i nio igårkväll och vaknade halv fyra inatt - pigg som en mört. ska hålla mig vaken lite till idag.

semestern genererade i en pinsam sak, hade missberäknat på resan så kom hem ett dygn försent. dock tog de det ok på jobbä och jag fick komma tillbaka trots att jag bommat på en dag :)

kickade igång veckan idag med spinning, betalande av räkningar och plock. fortsätter veckan med vinkväll med girlsen imorn och röjarhelg (inte i festmening, utan i städmening - vi har nästan växt ur våra 50 kvm och vi behöver mer plats).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback