pinsamma, pinsamma, pinsamma, svenska jag

åh, har gjort ett kraftigt klavertramp på kursen. vi har precis lunch å vi gick i samlad trupp till kantinen. jag hamnade på efterkælken før att jag møtte en bekant som førtjænade lite småprat. rusade ikapp och trodde jag fann en kurskamrat vid salladsbaren, så børjade lassa på..

..SEN SITTER ALLA VID ETT FÆRDIGDUKAT BORD!!

P

A

N

I

K

..

Jag kastade (!!) min goa, fantastiska veggotallrik och rusade bort till bordet och låstades som inget hænt. I all min førvåning har jag ætit mackor med pannbiff och varit tyst som en mussla.

FAN! Jag har sløsat, ætit køtt OCH skæmts.. Dumma, dumma, pinsamma, svenska skit-jag! Hade ju kunnat sagt:

"Hoppsan, hær var det dukat med døda djur.. Råkade få med mig lite från salladsbordet så eftersom jag avstår køtt så behåller jag detta"

Men, nej då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback