helgens galnaste? (insert: ironitecknet)

måste vara att jag bytt håll på sidbenan. håret kastar sig runt som att det inte vet alls vart det ska ta vägen, men men. jag hänger i! tror håret mår bra av att svänga runt lite.

(lite ironiskt också, helgen har varit lite mer galen än så med vintage mint nagellack och 30+30-skiva. har dansat så jag har träningsvärk i vaderna! haha)

nu sa täleken att jag skulle skriva något kul om honom. nog för att han kan laga mat (och diska!) så är han ju ganska kul. ehum.. ;)

dagens andra "ganska kul" blir att jag lyckades få helt ok biljetter till eurovision song contest och att mitt jobb helt plötsligt visar sig vara en spännande lite guldgruva.

Kommentarer
Postat av: mamming

Läste precis i tidningen att 18000 biljetter såldes på 20 min.

2010-02-09 @ 08:22:47
Postat av: mamming

Oj,,,råkade trycka på skicka innan jag var klar. Trodde inte att du var intresserad av schlager-em,,,men, men,,,,det kanske ska räknas som vuxenpoäng. Puss, puss, kärleken.

2010-02-09 @ 08:25:36
Postat av: reb

u know me mom, bryr mig inte ett dugg! skaffade biljetter för andras skull o följer med för sällskaps skull :)

2010-02-09 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback