feberdimma, scrapbooking och traderande

feberdimman börjar lätta, men är fortfarande genomförkyld. görnöjd med min jobblördag igår (fick till TVÅ rapporter som legat ett tag..) och med en lugn os-kväll. vaknade, tyckte lite synd om mig själv, blev rastlös, scrapbookade klart 2008 (bara 2009 kvar, skickade iväg 200 bilder för framkallning tidigare), åt lite och blev rastlös igen..

detta har resulterat i en kväll på tradera. har suttit som en toka och smygit runt. hittat en del kul. bland annat varsin klocka. den vita nedan till mig..

Klicka för att visa Megabild!



..och denna pinal till honom:

Armbandsklocka i styling-design. 29 st Blå/Röda LED

 

nu sitter jag och har förälskat mig i denna. lite jobbpreppy, men ändå lite coolt. måste försöka jobbifiera min stil lite.. har inte råd med två garderober, så får försöka hitta ett slags mellanting.

Klicka för att stänga fönstret

dock kan jag inte ha en såhär bra väska utan en lika bra dator.. en timme kvar på auktionen, mycket kan fortfarande hända.


Kommentarer
Postat av: mamming

Väskan är jättesnygg! Krya på dig älskling. Kraaaam!

2010-02-21 @ 21:46:56
Postat av: Mari

Sjukt snygg!!!

Postat av: reb

och den är MIIIN! :) en galning höll på att sno den sista minuten, men tur man var vaken..

2010-02-22 @ 07:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback