den om att ta ut helgen i förskott ska inte göras om

fredag var ypperlig med på spåret kväll, lördagen med tur, middag och häng var faktiskt skitfin - men idag.. vilken klassisk jävla skitdag.

saknar familjen framför allt, och förstår inte hur all djävulskap så otveksamt kan nosa sig till vissa? allra käraste systrar, det är tur att iaf en av er är här snart! ibland inser man hur sårbart allt är, och idag har det varit en sådan dag. har ifrågasatt mångt och mycket, men klarar inte av att sätta ord på allt och mycket tas inte emot.

första botemedlet var promenad, andra botemedlet ljudbok i solen på balkongen och trejde "sherlock holmes" nere på felix. sjukt bra film iaf som plåster.

om jag får önska en sak nu så vill jag inte att livet bjuder på fler obehagliga överraskningar. om jag får en önskning till vill jag att john blund och måndagen ska komma snart så tar vi resten därifrån.

Kommentarer
Postat av: mamming

Älskade kärlek. Du ska absolut inte oroa dig för oss. Vi är vana med lite små törnar ibland och det ger oss styrka och som tur är har man både erfarenhet och lite kunskap från sjukvården. Detta fixar mamming, vetdu. Massor med kärlek till Dig!!!

2010-02-15 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback