dagens andra P A N I K

jag är skändad! känner mig oerhört kränkt och mest ARG. provade skor, hade väskan på "sätet" bredvid mig, vände mig om 5-10 sek för att finna en annan storlek, vände tillbaka OCH EN JÄVEL HAR HANDEN I MIN VÄSKA!!

jag hytta, röt till och han sprang. kände runt i väskan och PUH, my beloved iPhone var kvar. det gick några sekunder innan..

P

A

N

I

K


plånboken borta.

Kände igen killarna då jag reagerat på dem redan i butiken innan, men inget "hjälp, de ska stjäla av mig" utan snarare ett "jaha, de verkar inte hitta vem det nu är de letar efter". VARFÖR är jag så jävla naiv?!

butikspersonalen var fantastisk, väktarna likaså och jag fick nog spärrat alla mina kort (de har handlat för 179:- bensin på norska kortet, men det känns ok och förhoppningsvis får jag det tillbaka). fick även se allt på övervakningskameran och de är inte lite fräcka! två stycken var de och jag skulle känna igen dem VARSOMHELST. KOM AN!! jag skulle fan dunka dem med en dropkick (typ..) om jag fick syn på dem.

men allt jävla praktiskt jävla ROT! har polisanmält i sverige, polisanmält i norge, kollat upp med nytt körkort (måste till ambassaden för det.. öppet 10-12 flera miil från jobbet, KUL), ordnat nytt lönekonto, beställt nytt VISA.. blahaha.

BLÄ!

börja om från början.. om bara täleken hade varit med, då hade detta inte varit ett problem.

Kommentarer
Postat av: mamming

Älskade vän. Vilka svin det finns. Tur att det inte hanlar om så mycket pengar, men det är ju ett h-vete och fixa allt runt omkring. Önskar jag kunde hjälpa dig. Puss, puss. Saknar dig!

2010-02-18 @ 09:09:38
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Ha en bra dag :)

Postat av: Mads

Ja. Fy fan. Det är allt jag har att säga.



Hade en kompis jag läste med för ett par år sedan som alltid lämnade hela sin väska med innehåll (utom plånbok kanske)på universitetsbiblioteket när vi skulle köpa kaffe nånstans... uuuh, att hon vågade.



Men hon tyckte att man skulle våga. Visst ligger det något i det!

2010-02-20 @ 09:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback