bounding och recap

börjar sakta men säkert inse att iPhonen verkligen är så bra som alla sa (jag har mest hållit med, men ändå fortsatt ringa och skicka sms med den lilla pinalen). denna vecka har vi dock boundat rejält och jag har börjat förstå kapaciteten. DOCK, jag klarar inte av att blogga med den?! kan inte klicka i textfältet när jag har loggat in.. har mycket fina bilder som vill upp!

en superpepp helg i öret. tog phillie på utflykt, kortspel + thai + whiskeykortspel hos familjen, snabbshopping, på spåret spelande där jag & mattajas glänste (tog berlin och malmö, malmö på 10:an!!) och ett fantastiskt kalajs at Nygatan. huvudpersonen Jor-El somnade halv nio, men vi andra spelade beerpong tills vi kiknade. fick grym mari-abstinens, men min long lost girlfriend kommer snaaart, snaaaart vara i mitt liv 100% igen i hope (ME MISS U!!). fy fan vad sthlm är långt borta.

söndagen monterade vi ner hyllor, packade hyrbilen, svängde förbi bästste familjen för en snabb gryta och for vidare. kom hem SEEENT och jag var så trött i måndags att jag typ såg i kors..

har ägnat veckan åt att komma ifatt praktiskt med livet (betalat räkningar, monterat hyllor, packat om i lådor och skåp, dammsugit, färgat hår, målat naglar och lagat mat) och plötsligt känns denna förmiddag helt fantastiskt!

poppar p3-svea på iPhonen (via förstärkarn, i en hemmabygd liten hållare - täleken är så fyndig!), går in nya vårsandalerna (remmarna skaver lite) och ska tvätta sängkläder.

sen? träna, hänga tvätt och inviga scrapbooken (laddat sen i september..). har så många minnen som vill klistras in!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback