dagens utmaning: duscha

om jag skulle lägga upp en bild nu skulle den se likadan ut som sist, bortsett från att nu är det jobbmailen och inte facebook jag roar mig med på datorn.

när man inte är fullt funktionabel fysiskt uppskattar man plötsligt att man har så få krämpor! detta är övergående, och så fort svullnaden lagt sig bör det inte vara någon fara på taket (läs: i knät). under tiden är jag den som utnyttjar handtagen på tågtoaletten, ringer en vän för att få hem packningen och får sitta i duschen.

detta med att duscha har jag inte kommit till än, men jag får inte blöta knät eller ta bort förbandet. har klurat med plastpåse + tejp, men det säkraste är nog helt enkelt att slå ner arslet på golvet. skulle haft ett halkskydd eller två också för att toppa detta!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Fin blogg,kolla gärna in min och släng en kommentar;)

Postat av: Gamfastrus

Hur gar det med knat?

Hoppas du har hunnit duscha nu, fniss....

2009-10-11 @ 21:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback