dagens lärdom

underskatta aldrig dina fötter är verkligen dagens lärdom. nog för att jag harvat med knäna, men att det skulle ta såhär lång tid att förstå att fossingarna också tar stryk av skevheten. fotterapeuten satta verkligen fyr i brasan på mig med kommentaren om ortopediska inlägg, för nu köpte jag ett par strl 42 med GOTT OM PLATS för mina framtida inlägg.

får se detta som en investering. räknar med att dojjorna ska hänga med mig lika långt som mina senaste nike som jag fick av mamma.. 1990nånting.

 

ett skryt också, helomvändningen håller i sig. chefen smyger runt och stoppar godisskålar under näsan på oss dagarna i ända, men jag biter i (inte i godiset alltså) och har sedan hemkomsten från krakow tränat alla dagar utom en (om man inte räknar 4 h i skogen som träning - det är trattisar ALL OVER the place. bakom varje sten, mitt på varje stig och under varje gren).

Kommentarer
Postat av: mamming

Det var på tiden att du investerade i ett par nya. Tack älskade kärlek för säsongskortet som ramlade ner i brevlådan igår. Älskar dig! PoK.

2009-09-03 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback