söndagar som de ska vara

ÄNTLIGEN har jag kommit ur dekadensens grepp. förmodligen är det hösten och kommande strandhäng som slagit ut partynerven, för denna vecka har det bara varit träna.

som en följd av två myskvällar vaknade jag imorse pigg som en lärka, med träningsvärk i magen från igår OCH vilja att faktiskt gå och träna igen snart. ska bara natta kärleken först.

fars dag är inte särskilt kul när man inte har någon att hänga på en ny slips, men tankarna är där - vilket är det viktigaste! ägnar mig dubbelt åt mamming nästa helg :) (du får inte kommentera som på förra inlägget! här satt jag i godan ro o färgade ögonfransarna, då får man inte fälla tårar!)

och, imorgon börjar jag på nya jobbä! extremt spännande att avancera till kontorsjobb # 2 i karriären. nu har man lite erfarenhet att faktiskt förhålla sig till från början, så med tiden tror jag detta kan bli succé! (inte för att det inte varit det förut, men ja.. ni fattar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback