helvetesveckan är till ändo!!

fredagen den 13.e har inte varit så farlig alls (bortsett från familjen Klasén och dithörande tragik), och det mest positiva är att med denna dag sätter jag P för alla mina obligationer till gamla jobbet! WIHO!

välkommen tillbaka LIVET! har endast jobbat (inte ens trääänat) och nekat häng i veckan. nästan lite synd om mig o fröken gustafsson som aldrig får till en riktig träff.

har hänt supermycket på väldigt kort tid nu och jag har inte riktigt översikt (samt dåligt om tid då rikki snart kommer o plockar upp mig med cheeereeeoookeeen - mot familjen!!), men lite snabbt:

- nya jobbet är TOPPEN och ett riktigt karriärsdrag
- nya kollegorna verkar bra (extremt mycket hyss, utklädningar, påhitt osv - ska försöka lägga upp bilder
- gamla jobbet har gett mig otroligt mycket, men allting har sin tid
- gamla kollegorna kommer hänga kvar på fritiden (som jag kommer ha mer av numera då det är ok att lämna byggnaden 16.00 sharp)
- gamla kollegorna har inte tackat av mig än, men har fått två separata presenter från två av kollegorna på privat initiativ (en hjärtblomma + gulligt kort samt en flaska champis, den dyra sorten)

nu?

WEEEKEEEEND! och mys med familjen är helt rätt i tiden. kanske till och med andra helt alkoholfria helgen på rad? har packat träningskläder så ska lura ut mammsen på promme. chippohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback