valborg utan eld

en av våra norskar påstår att norskarna visst har eld på valborg, ALLA andra nekar. så jag undrar vilka sammanhang vår eld-norsk befunnit sig i?

dock så var återigen ett klassiskt parkhäng igår (och såklart inte en eld så långt ögonen nådde). jag och kärleken packade en vinpava, två glas och en sittunderlag.. var nere i parken vid sex och tänkte mysa en stund, för att sedan sparka oss hemåt i godan ro.

jojo..

klockan tjugo i tolv kom vi innanför dörren. andreas och jossi kom spontant med korv, stina och simon slog sig ner.. och sedan kom grabbarna också. en sak ledde till en annan.. men jag fick i alla fall svar på tal för att jag inte trodde att matte kund hjula.

sommaren i oslo 2009 kommer vara faaantastisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback