dopp i plurret

hela helgen har varit en enda lång vinlullig och räkfärgad dröm. kickad igång med häng i slottsparken, fortsatte med två svindyra öl (88 NOK för 40 cl humle, jäst och vatten) och mycket skratt. fortsatte med bollspel, årets första dopp och filtmys i solen hela lördagen.

sedan var det kalas hos johan. 70-tals tema var det sagt.. jag och frajdas tog det ganska piano med bohemstilen (hårband, en liten fläta och vita tunikor var det enda), men mattias drog det ett strå längre. han lånade ett par utsvängda byxor av mig, slängde på sig ett halsband med en stor blomma, en linneskjorta i modell xl och ett flätat hårband. han såg helt enkelt VÄLDIGT 70's ut! vi kommer fram, och.. INGEN är utklädd!! jag skrattade så jag grät, tog av mig hårbandet och körde på. det var väldigt mycket nytt folk på festen, och samtliga trodde att kärleken helt enkelt var en mysbohem som hamnat i fel årtionde. sjukt fint! det kommer för alltid vara kvällen där vi blev bestulna på en 70-tals fest.

jag fick även en barndoms idol förminskad. jag har michael owen att tacka för mycket! men det var en brud från newcastle med igår som besökte en norsk vännina.. hon bodde i samma kvarter som honom, jobbade på restaurangen han ständigt besökte och hängde på samma pubar. han är ett svin fick vi bevisat. hon drog även en histora om alan shearer som satte på en yngre förmåga på restaurangtoaletten, medan frun satt ute med varmrätten framför sig.. hon förstod inte riktigt varför de blev utkastade.

idag har vi gjort en repris på gårdagen. jordgubbar, bad och mys - helt fantastiskt! nu ska jag gå över till rikard o gutten som ÄNTLIGEN blivit sambos på riktigt och flyttat till oschlo.

Kommentarer
Postat av: mamming

Vilken myshelg! Jag har varit på Sandgrundsudden och badat i Klarälven idag!!! Ganska kallt,,men skönt i värmen.Längtar tills du kommer hem på skolavslutningen. Vi firar din födelsedag då också. Älskar dig!!!Puss o kram.

2009-05-31 @ 19:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback