den om borgen

vi har grillat, matat änder (fortfarande dåligt samvete för att jag inte unnade krakarna fullkorn), druckit bål, slagit in paket med 30 st deodoranter, skrattat, hängt på grodan och lyssnat på Pelle Almgren. vilken klassisk örebrohelg!

efter dr ryttberg imorn åker jag dock hem till oslo! känner mig lite som en bortlämnad hund.. sällskapssjuk som få! tur att jag får lära mig vara tredje hjulet också, så man uppskattar kärlekens a-kupor därhemma ordentligt.

jag har köpt världens bästa present till världens bästa systrar (lite roligare för en av er dock, men den andra kommer få igen!!)

OCH, jag har köpt GD-biljetter. tur att billie joe har frikortsstatus OM man skulle råka springa in i honom..

Kommentarer
Postat av: Mari

puss hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback