vilket ryck!

snacka om att få ryck.. när kärleken kom hem från jobbet halv elva i förmiddags var lägenheten storstädad (till och med moppat golvet för första gången sedan vi flyttade in!!). nattade han lite snabbt o rusade iväg för en timmes StramOpp-träning. nu är klockan snart 13 och jag har även skapat ett excel-ark med alla mina kostnader förra månaden!!

detta ska jag tamejtusan fortsätta med.. grymt o få en översikt - men måste säga att jag är lite positiv till mig själv! nog för att nöjeskontot var lite högre än det mesta var det inte SÅ illa som jag befarat. mer spara än slösa i alla fall! och det slösat som varit känns lätt värt, och då är ju inte en krona bortkastad!

nu blir det matlagning för veckan, stadsvandring och kanske lite flytthjälp. sen? öka på denna månads kostnader på nöjeskontot!

Kommentarer
Postat av: Täleken

Nu hade du fel!!! jag har moppat golvet en gång tidigare!!=)men du märker ju aldrig när jag har städat!=) hahah

2009-03-31 @ 14:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback