otippat fint

hoppade i galoscherna och svängde över till ett gäng karlstadbrudar igår. högstadiereuinon för hultsbergarna, och jag tänkte som så att "vafan, även om det bara är en person jag känner förlorar jag inget på att dra dit". annars är det samma gamla gäng hela tiden (som iofs är ett rikigt bra gäng, men man kan behöva rasta sig lite i verkligheten också).

kommer in mitt i en eufori av sång och gitarr, och tjena.. jag kände visst igen alla (även om kommentaren från de flesta var att sist de såg mig var jag blond och sjukt långhårig - vilket var längesedan)! till och med gutt slank in på ett hörn. riktigt fin och otippad kväll! att molotov spelade blev grädden (som man får om man skakar en ko).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback