ge mig meeer våår, meeeer våår

fy fan vad fint det är. sitter här på jobbet med extra tjocka strumpor och svettas för att solen ligger på ankeln. trots att jag gömmer mig lite på kontoret kommer det bli glass nummer två efter jobbet!

och trots att jag missar kvartalsträffens festligheter på fredag känner jag mig sjukt pepp för en weekend i copenhagen. vad kan vara finare än ett köpenhamn i vårsol??! man kanske till och med kan packa tygskor.. wooho

(dock har jag igår och i måndags bara soooovit, visserligen med sällskapspauser med lillebror och kärleken.. sjukt trist att inte njuta ute, men kroppen behövde tydligen en reeboot)

Kommentarer
Postat av: mamming

Helt underbart vårväder. Tyvärr kommer mina vårkänslor fram på ett inte så roligt sätt. Städar skåp, tvättar fönster, gör rent ugn, kyl, frys,syr nya prydnadskuddar, sätter om blommor mm. Då är det vår! Ser ut som det ska bli jättefint väder både här o i Köpenhamn till helgen. Jag o småsyrrorna går på hockey på lördag.

Saknar dig! Puss o kram.

2009-03-18 @ 15:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback