highlife 09

jag har det så fint. kom precis, eller för en måltid sedan, hem till kokheta lyan. jag älskar värmen! jag svettas, blir trött, jobbar på ett 40-grader varmt kontor och har svullna fötter. men vem behöver en vinter!! hela veckan har vi dragit direkt ut till havet efter jobbet. helt fantastiskt!! den här stan har allt. vill du åka snowboard? 20 min resa på t-banan. vill du bada i havet? 10 min med buss från stan. KLART! i love!

peace&love var fantastiskt. märks att man lever festivallivet lite annorlunda än när man var tölvis. vi var vinfulla hela dagarna, peakade två fyllor iofs - men resten var mysa runt, skratta med folk och bara njuta! träffade bästa gammelfastrus nånsin (TACK för en helt fantastisk dag!!!) och hennes minst lika bra karl. kusin med sällskap också såklart! levde husvagnsliv på parkeringsplats (TACK madälän!!) och konstaterade att 2009 är året då alla får barn. eller ytterliggare ett tecken på att man har blivit till åren?

har hunnit med midsommar i öret med gänget, glömt kläder överallt och lyckats spara lite pengar (inte shoppat något!!).

imorgon har jag lönesnack - och trots dåliga tider ska jag försöka boosta nåt djääävulskt.

nu ska jag fortsätta svettas, packa rosévinet och bikinin samt hämta cykeln i källaren. den har tyvärr stått orörd sedan ankomsten till oslo. livsfarligt att cykla runt bland bussar, bilar, galningar och trikkar. men nu tusan! lovar att vara försiktig mammsen! =)

Kommentarer
Postat av: mamming

Jaha,,har bara väntat på det här med cykel. Vill verkligen inte att du ska cykla i den där stan. F-n,de är ju förenat med livsfara att bara gå där. Du är inte i Sverige nu. Lyssna nu på mammsen:STÄLL TILLBAKA CYKELN!!

2009-07-03 @ 10:53:40
Postat av: Gamfastrus

Men hej raring & tack sa himlans mycket for besoket - hoppas vi traffas snart igen, hur kul var inte det!!!!



Nu cyklar ni forsiktigt!!!!!!!

Puss

2009-07-03 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback