addera: par i historiska helger

två historiska helger till har passerat. en klassisk dubbel på rosenborgsgata fredag - lördag inleddes med middag på kampen bistro. vi tog plats vid bordet, fernet shotades till förrätt och allt avslutades i källaren på revolver. det fortsatte med galenskaper och galej i kollektivet "kråkslottet".

sedan var det smånyktert till onsdagen då petä äntrade soffhörnet. vi klev på ordentligt i sommarordningen på direkten. vi hade en klassisk fest här hemma och för första gången fick jag slänga ut ovårdade personer! jag är så ovan att få vara lite bitch, så det var riktigt fint att få sätta ner foten! då var jag arg en stund, men det gick snabbt över och vi hamnade på people's uteservering. det började spöregna och det blixtrade värre än en discolampa med epilepsiframkallande egenskaper. det blev att jogga hem på nattkröken!

torsdagen satt vi vid roosevelt vid fästningen (mattias knäade lite framför honom till och med) och smuttade vin. när solen försvann blev det att möta upp rickard nummer fems gäng + ludvikabrudarna. ett par ölhinkar slank in och ner, men kvällen blev relativt tidigt.

fredagen jobbade jag två timmar, sen smet vi till tusenfryd och åkte karusell! (ny deal med chifen ger en del extra ledigt, i like!). vid detta besök hade den nya attraktionen öppnat (tydligen häftigast i europa just nu med 45 m upp i luften, 4 G i magen och 115 km/h i håret) och det var det bästa nånsin! detta gör den inte rättvisa, men systrar - blir ni inte sugna?!



i fredags stod rikard och gutt för en fest med mycket mora träsk, dans och tok. i lördags stod kollektivet gustafsson för en fest med mycket glaskross, balkonggung och tok.

puh, kortfattat - men för minnets skull! nog för att det kanske låter som det är mycket alkohol, och ja - det är det.. men så länge jag är utomlands och det är sommar, då är det godkänt! när man är 23 så FÅÅR man, ett tag.

nu ska jag somna efter en hård jobbdag, en fin middag (på tullins as usual) med gustafssons + bebis och en snabb recap över vad som hänt sen sist.

Kommentarer
Postat av: mamming

Fy satan va läskig,,,,fick ont i magen av bara åsynen. Vill nog inte att Amanda o Nathalie ska åka den där,,,inte du heller!!!(inge mer).

Älskar dig såååå mycket. Ha det bra min kärlek!! Puss o kram.

2009-07-23 @ 19:07:04
Postat av: Gamfastrus

Men - Hu Vale!

2009-08-04 @ 22:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback