vilken jäävulsk dag det blev

gårdagen mellan kl 16-22 var tamejtusan det värsta på den här sidan millenieskiftet typ. åkte till legevakten efter löfte till mammsen med hals o öron. väntade i ett hemskt rum med tragiska öden i (varför är det alltid övertydligt på sjukhus?) i 1,5 h och kom till en sköterska som sedan skickade iväg mig. JAHA. bara att pallra sig till en annan legevakt ute i linderud (faaar out). kunde knappt andas och det gjorde så ont när jag svalde mitt eget saliv att det kom tårar. när jag kommer dit visar det sig vara 50 personer före mig i kö IGEN. bara att ta en nummerlapp och köa för att få anmäla in sig. köa igen för att få komma in till doktorn och köa igen för att få ut meducinen. inte det mesta rajtan jag haft kan jag säga..

det enda positiva var att jag var ganska rolig när jag var SJUKT bitter. raljerade med apotekaren och skällde ihop med en gubbe. gav bort busspengar till två borttappade svenska grabbar med ett vift och ett "böff". hittade även ett par svarta pumps för 150 spänn under väntetiden.

men nu då? stark som få och kropp som en atlet? MJA, måste jag säga på den. äter bara soppa o fil sedan i förrgår kväll o är ganska sliten, men glad! ska hem o läsa deckare o mysa mumma.

sedan är det häng i vår soffa med WII-kväll. woho! (jag lovar o ha grammis på Mari!! sänder ni direkt??)

Kommentarer
Postat av: Mari

åååh krya på dig!



Vi sänder inte men tv4 gört! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback