dålig vs bra flickvän

igår kände jag mig som en dålig. ställde till med baluns här hemma medan kärleken var tvungen att börja jobba kl 22. dock hade vi jäkligt kul och sirkus var som en fritidsgård för svenska föreningen, med alkoholtillstånd. tur att man var lite i gasen. frajda var riktigt hett villebråd trots sin nyfyllna gumma-ålder. vi fick rent faktiskt slå bort grabbsen från henne.

men idag känner jag mig som en bra flickvän! hade städat när han kom hem strax efter 10 imorse. nattade honom med kli på ryggen och var ner på stan och letade oväntad present. han tjatar om en hatt, men jag hittade bara en snygg rutig slips så den blev det. har avstyrt middagen här hemma för hans skull så han får lugn och ro samt köpt alkoholfritt bubbel och ordnat en lyxig sallad.

det kallar jag flickvän det!! woho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback