sola' skiner i kaalsta'

ingen har vaknat här än så jag smyger omkring och smider planer. försöker hitta ett par hemnycklar så jag kan gå ut och ordna mys till en alla stjärtans dag frukost.. verkar dock liite svårt. annars är den enda presenten familjen får att jag är här och äter upp maten! tias får nöja sig med att bli klippt av svärmor!

gott tecken är dock att jag trots att mässan igår var sketaskoj saknar oslo. fick retas med grabbarna från annat onämnt bemanningsföretag som var TYDLIGT bakisdarriga. även bossen visade uppmuntran igen. nu tappade jag poängen, men jag saknar alltså livet i väst (trots att det är ett skitland i mångt och mycke). vill gå på bio med gänget, åka upp i backen med brädan, hänga på after ski och halka runt på snö och drivis!

MYCKET gott tecken..

nu ska jag leta vidare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback