if(F) you(U) se(C)ek(K) amy(ME)

hua, vilket skämt if you seek amy är (och alla övriga liknande iofs á la if see kay)! dagens hålligång låt på jobbä igår. vi brudar tyckte att brittan gjort det igen trots viss trasighet osv. känns som att detta fuck me är ett stort finger åt världen.. ett garv är det i alla fall! även om jag inte skulle njuta av att 5-6 åriga kids sitter och sjunger fuck me ovetandes..

igår var det en klassisk grabbkväll. vi satt här o spelade wii och drack två groggar var. märks att man i huvudsak inte lär känna personer utan roller under arbetstid. beskedligaste killen kom och slängde upp en pava sprit och uppmanade alla att inte vara blyga. haha.

dock ångrar jag liite att jag är bang o inte hänger med till fjälls.. men nästa helg!! och idag blir det då istället tjejfokus o en spa-dag på fräschaste sats:et i byen med pass, sola och basta. tjoho!

Kommentarer
Postat av: mamming

Känner mig som ett barn som väntar på tomten.Ska bli sååå kul att komma till Oslo! Längtar! Puss o kram.

2009-02-21 @ 11:02:23
Postat av: Anonym

och jag längtar minst lika mycke!! blev inget spa idag, men vi har varit o lekt i snön på holmenkollen.. ser SÅ meget fram emot att åka utför nästa helg :D heja mamsen!!

2009-02-21 @ 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback