teknikens tystnad

en svart och en vit pinal extra i hemmet och vi har suttit hänförda i flera timmar i total tystnad (liten överdrift, men bara för att illustrera). min iphone kommer definitivt bli en it-gadget. älskar den redan. användarvänligheten är helt fantastisk!

har även haft en fantastisk helg. dejtade med kärleken i fredags (kvalitetstid åt oss!!) och hade världens julfokus resterande delen av helgen. julkalajs hos stajnas, terje, trond & lassie var toppen. komplett julbord, prydnader, klädd gran, öppen spis, lussekattsbak, äggtoddy (som jag nästan kräktes av), swing, glögg & skratt. mitt hår var fluffigt som aldrig förr och jag var glad som tusan!

julpysslet hanns inte med, men hela dagen i söndags var det pyssel pyssel pyssel.

och om två veckor är vi i thailand!!

(borde vara olagligt att vara pepp en måndag, men imorse skottade jag verkligen i mig yoggi & havrefras. de skällde på jobbä och tyckte det var dags att tagga ner, ack ack ack..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback