pepp rap rap pepp pepp

veckans genidrag är att jag får jobba in dagarna jag behöver för att dra till railay över jul och nyår. alltså, mindre pengaförlust! jobbar nog inte in allt, men startade fint idag med 3,5 h. sen träna, köpa mat och hem. dusch, soffläge, äta, packa matlåda och.. ja, här är jag!

veckans konstiga är att jag börjat rapa! 23 starka år och äntligen kan jag rapa! vilken lättnad. det liksom bubblar till, sen lossnar det! som att prutta, fast tvärtom. så nu är jag inte lika gasig (kan hjälpa att jag varit laktosduktig ett tag också).

veckans bidrag till livskvalitén är min iPhone. lööööv it! fantastiskt att äntligen nå ut till omvärlden, även om jag inte har något liv tack vare veckans genidrag (se ovan).

veckans pepp är samtalen på jobbet. efter prick en månad har jag kvalificerat mig till förtroende, kompetensutveckling och löften om att det ska satsas på mig. mer än jag kan önska!

bjuder på lite pics också dagen till ära.






haha, pygme.. pepparkaksbak, födelsedagskalajs, karlstadtripp, fest, fest, halloweenfest och biljardnight out (utan inbördes ordning)


Kommentarer
Postat av: mamming

Härligt!!! Nu kanske det blir lite mindre med fisandet. Love You!!!!!!!!

2009-12-09 @ 22:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback