julkänsla?

julkänslan har inte riktigt kommit sig. jag har fått en chokladkalender, vi fick snö idag, jag har bakat lussekatter & lussebullar, vi har druckit upp blossan från förra året, jag har gjort julkort så varenda postis i norra europa har glitter på händerna och det spelas julmusik på sats.

 

MEN, jag har inte fått någon julklapp än (bortsett från fjäskchokladen från en leverantör - vuxet, och räknas inte), vi har ingen julpynt hemma (brukar iaf ex. klä en juccapalm) och verkligen ingenting känns som att jag inte kan byta bort mot värme. 10-15 grader + skulle räcka.

 

tur att vi far PÅ SÖNDAG! inte ens en vecka kvar.. 4 dagar kvar tills vi reser imorgon (alltså fem dagar om man inte orkar tänka själv).

 

vi har fått en söt julhälsning dock från kalas klas (som fortfarande skriver mitt namn fel!). lätt animerad med sång och riktigt "hohoho":ande.

ni kan också se filmen HÄR!

dock behövs senaste Quicktime,

det kan ni hämta här

(om ni är ihärdiga).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback