den om att det är okej att ändra sig

kom hem från träningen, möttes av en sanning när jag öppnade spotify. kent - något för mig! det är verkligen inte töntarna som är idioterna idag, det inser man när man blir äldre. sjukt nöjd med att bli vuxen (även om somliga aldrig kommer till insikt).

 



även sjukt nöjd med att komma hem 18.15, tränad och klar. tänk att det ses som fantastiskt att vara kvar på jobbet 16.22 numera. det är man inte bortskämd med sedan tidigare.

fick även bekräftat att jag och v.adm står på god fot med varandra efter den lilla incidenten med fotbollen i ansiktet. hade gärna bandat kommentaren till min pepp-mapp, men för att sälja in mig själv så sa hon någonting i stil med att jag är gööörbra och att hon en gång i tiden hade den tjänsten jag har nu. inte så illa pinkat!

på tal om illa pinkat.. har en sjukt rolig kommentar, men de förtjänar även ett paint-inlägg så återkommer med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback