livsstilsomläggning - check

har i smyg fruktat att den dekadens vi njutit av i nästan sex månader skulle hålla i sig, men till min glädje känner hela min kropp att det vill den inte. trots en massa frestelser under veckan, som avslutades med att chefen bjöd till AW igår med pizza, bubbel, vin och öl i mängder, så har jag tränat varje dag, ätit endast nyttigt (om än att jag fick chips igår!) och somnat i tid.

detta kulminerade idag med att jag redan har ägnat 1,5 h av dagen till fysisk träning. detta ska firas med att köpa ett par ordentliga träningsskor, för nu vet jag att de kommer användas. fanstiskt!

dock ska denna dekadens avslutas med festen vi alla pratat om i två månader, som går av stapeln ikväll! 67 personer har acceptat inviten på fejjan - och runt 100 personer väntas anlända. kan inte bli annat än succé!!

(recap av semestern kommer!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback