för mitt minne, sommar 2009 forts.

efter petäs oslotripp så landade jag en helg i kd med familjen. att man kan sakna er så! jösses, man är verkligen blessed med sådana systrar! och vilken mor sen! mamms liftade med till oslo och hann med att bada i havet, städa hela lägenheten (inklusive badrum och fönsterputs) och gå på tur.

vi drog ett kalas hos stajnas med otippat mycket folk (och inte bara kärngänget, utan hör och häpna - NYA MÄNNISKOR). jag letade svamp i söndags (hittade bara skumma tickor och soppar, så vågande inte plocka något). sedan somnade jag på tunnelbanan och mådde inte så bra. blev hemskickad från jobbet i måndags, konsuleterade läkare - och jovisst. fläskfilésjukan har nått möllergata! svininfluensan är det nya svarta.

så nu jobbar jag hemifrån (periodavslutning med löner/fakturor), sliter med feberdimma och badar i alkogel (som dödar alla kända mikroorganismer, det känns sådär tryggt). igår landade svärfar, svåger och svågers dama här också - så sällskapsspel och en sen kväll bättrade inte på mitt tillstånd.

ikväll spelar liverpool på bislett, och om jag ska missa det måste någon skjuta mig.

sex veckor med mulet till galen åska gör förresten att mitt utegångsförbud inte känns allt för trist.

Kommentarer
Postat av: Mari

men whaaaat??? STACKARS!!!!!!!!!!!!

Postat av: mamming

Älskling,,det var förmodligen jag som smittade dig!!Har inte kunnat prata på tre dagar, men nu ser det ut att bli bättre. Tack för säsongskortet!!!! Jag älskar dig. PoK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-10 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback