kärleken suger

han kom precis hit med en dammsugare som han så stolt köpte eftersom bilen såldes. han ringde när jag satt på jobbet igår och frågade om färg-tips. mia sa glatt att den svarta är fin.. jag tänkte mer champagne eller guld. guld blev.. så kommer han hit me en orange jävla stådammsugare. haha.. tur att den är smidig iaf!

jag har det fortfarande oförskämt bra. planeringsdag på holmenkollen idag med jobbet.. chefen är minsann den som bjur till! jag trivs med människorna som tusan!

beccus bjuder upp på norge-fest på lördag.. så då jevlar! fint som tusan ska det bli. rikard o maulin står för husum o jag tackar o tar emot.. inte så snyggt att dra hit gänget på partaj när alla konsulter bor vägg i vägg. vår lilla lya är iaf invigd o supermysig!

definitivt mysigare efter mallsans chilifrukter också.. tror också att det inte är bara legal herbs i det där teét du gav mig!

efter en hård dag med löner imorgon bär det vidare på barrunda.. då är det dags att introducera kärleken för halmstads-mia, arjeplog-stina, arjeplog-frank, säffle-peter, fisksätra-josé, kramer-alexander och de andra. håll i hatten!

och till er alla, från mig: tänker på er!  förgås inte! I'll be standing riiight here waiting fooor yoou all! over out and out again!

har förresten köpt världens poppigaste vinterjacka! med svenska pengar på norsk affär.. burr.

Kommentarer
Postat av: Poppo

Varför skicka en färgblind karl att välja färg?

2008-09-06 @ 12:14:43
Postat av: malls

chilifrukter ger en fargkick i vardagen!! Nu sitter jag har i tunisien och har det snuskigt bra forutom att jag har akt pa klassikern turistmage.... finns ratt roliga te:er har ocksa o det gladjer mig att det funkar!!!! Jag kommer snart igen love for jag maste se dennq haftiga dammsugare... love from tunis

2008-09-10 @ 08:44:24
Postat av: mads

du är inte i stan när DLK är det kanske?

2008-09-10 @ 17:16:07
Postat av: mamming

Förlåt men,,vad är en stådammsugare? Är det en sån där rund som tippar omkull i varje kurva?

2008-09-25 @ 21:41:31
Postat av: mamming

Förlåt men,,vad är en stådammsugare? Är det en sån där rund som tippar omkull i varje kurva?

2008-09-25 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback