två månader i Lilleputtarnas diskett-land

Jag har fått höra att vissa onämnda myndigheter i Norge tydligen använder disketter fortfarande.. För att lagra information alltså. Jag skulle förstå det om de använde dem till.. Typ att stabilisera ett vint bord med? Snacka om att man bor i världens rikaste U-land.

Men jag trivs! Kommer vara överlycklig över att brottas med svenska myndigheter efter min tid här i alla fall :) Som att jag väntat typ ett år på en kallelse till ortopeden i Sverige känns som en baggis! Om en vecka ska jag dit.. Så då blir det en klassiker med Mary på Nöjjes i Karlsta' och krams med mamms + smågrisarna som kurering, sedan jobb på Örebrokontoret på måndag och ortoped o 5 timmars resa tillbaka på tisdag..

Och här händer det fortfarande saker i höga hastigheter.. Mycket skojs o livat! Igår kom jag hem, åt lite, la mig på soffan och frös lite, pysslade lite, pratade lite på telefon med Ricky (som iofs finns 5 min bort, men 1 h på telefon vare värt!) - och så missade jag min bokade träning lite spontant.. Men shit vad jag behövde en helt nollställd kväll!

Och, icke att förglömma - välkommen Gunnsan! Storbesök från Kalifornien :)

Kommentarer
Postat av: mamming

Härligt! Har Gunsan hört av sig till dig nu? Hon skickar mysiga mail till mig med otroligt fina bilder.

Pussar från mamming.

2008-10-15 @ 23:38:33
Postat av: Gunsan

Jamen tjaba och djupa bugningar!



Sitter har och svettas och det gar langsamt upp for mig att resten av varlden kanske fryser..... Polaren i Toronto pratade om sno, brrrrr.



Har haller det sig fortfarande runt 30 - men de ursota tarantlarna har borjat komma pa besok sa nasta vecka borjar det nog att regna......



Fattar inte hur jag kunnat vara sa lojligt radd forr.



Puss pa er Beccus och Mamming!!!!!!

2008-10-27 @ 07:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback