när man vet att man blivit lite mer buisness..

sitter i Poppos soffa och jobbar lite med flottigt hår, orakade ben o kurrig mage. ska snart duscha o låna hans grooming schampoo for men. han ser numer ut som en riktig rockabilly i håret så får se om jag blir lika cool av det..

efter en riktigt fin mellanlandning i karlstad med mamms o systrar samt en klassisk kväll (dansbandskampen, nöjes, mr jack, drinkar, dans, hyss o räkan i väskan) har jag alltså hamnat i örebro igen. smyger verkligen här nu eftersom jag bara går till doktorn hela dagarna.. bytte p-stav igår och idag ska de ge sig på knät. han med en inflyttningsblomma till jor-el som numer bor i vår lya på nygatan och en klassisk sallad på gröna grodan..

sedan hamnade jag på den här soffplatsen hos Poppo. verkligen inte fel, och tror inte ens jag har fisit inatt!! fint att vara tölv igen och sova över hos kompisar..

nu: frukostfika på java med fanny, sen sjukhus för hela slanten och fem timmar buss på det.. sedan är allt i oslo igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback