bläääääää

sitter på en buss... IGEN! bläää. mår redan illa och vi har åkt i 48 minuter.. vi har inte ens passerat kristinehamn! 4 h o 12 min kvar.. jihaaa..

men lätt värt sitter jag här o tänker. för har träffat världens bästa faanny (neew yooork neeeew yooork!!) och världens bästa ortoped idag.. han, hör o häpna, tog mig på allvar! han lyssnade när jag sa att jag har ont! jag har tidigare träffat gubbar med mitt skägg, glasögona på nästippen och de har läst för mig på latin. sedan förklarar de att tjejer som spelar fotboll FÅR ont i knäna.. det hör liksom till, för TJEJER SKA INTE SPARKA BOLL. vafan..

nu har jag alltså istället för att bli anklagad för att inbilla mig smärta (det står tom i en gammal notering: "har hon bara ont psykiskt?") fått klart att, shit.. jag har en skada!! det tog bara sisådär ett par år o försöka lista ut.. kul att mitt ärr på knät helt plötsligt inte är lika värt och det som knastrar i knäskålen ÄR INTE NORMALT.

tack robert!! vilken räddare! lätt värt att åka 10 h kräk-buss för det här alltså.. (även om jag mår jävligt kasst just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback