världen är bra liten

eller så är oslo inte så stort bara.. och med sjukt mycket svenskar.

mycket häpnadsväckande bekanta. alex kusin kom på besök förra helgen och visade sig vara en gammal kollega på avstånd till mig. sedan ringde det på min telefon idag från josé, inget konstigt.. svarar och det är en kille som hittat hans telefon på gatan som ringer. "jaha" tänker jag.. inget konstigt med det - lätt troligt att han kan ha tappat den liksom. är snäll o erbjuder mig möta upp o hämta etc..

istället visar det sig vara den gamle busen erik eriksson som helt kaputt har hamnat i samma bil som josé för att de har en gemensam gammal pluggkompis. fanny, din karl vet verkligen hur man ska blåsa mig!! snacka om rålurad..

dock nöjd för att jag passerade moral-testet. tänk om jag sagt "vafan, ta telefonen.. jag bryr mig inte!!". haha.. piiinsamt

har även fått min första norska kompis! haha.. efter två månader liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback