en helt vanlig lördag

helt ärligt så är jag TINY bakis idag faktiskt.. skulle ta det lugnt o köpte bara ett par öl på coop (4.2% iofs). nu sitter jag här efter en riktig mysmorgon med kärleken som nu stuckit på jobb igen (han tjänar mer på två veckor här än på en månad hemma.. snart äre inte jag som är provider längre!! woho) och straffas lite för att det blev lite mer än så helt plötsligt.. konstigt va?

men franks sista kväll i oslo på ett tag (förutom ikväll) förtjänade en riktig omgång! en brokig samling människor.. men hedersgästerna och småbröderna tom & jerry (på riktigt!!) var höjdpunkten. speciellt eftersom tom (som utnämt sig till den "smarta" i brödraskaran) fick stryk av mig TVÅ gånger på Buzz. alltså är jag fortfarande 100%-ig på Buzz-segrar i det jonnerbyska palatset.

eftersom jag gick upp med kärleken imorse har jag redan hunnit haft mysfrukost, laddat o blivit rastlös.. och i skrivande stund har äntligen första tösen vaknat! ska sätta fart till skvaller-lunch! och inköpa material till julpyssel imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback