dagen efter dagen före typ

sitter här nu lite yrvaken o tillruffsad. inte kammat håret eller tvättat av mig i ansiktet.. dagen efter smurfandet så är hallonsaften slut och mattas snark är högre än vanligt.

men vilken kväll! en klassisk! seriösaste halloween-fest jag varit på.. mycke fina outfits, och ett par läskiga. en kille var utklädd till en man som rider på en struts (skitsnyggt), värden var en kossa och grabbarna på jobbet var björnbusar. andra man kunde hitta bland all spindelväv i lägenheten var borat (såklart), chewbacca (?), snuskpolis, blottare, david batra, ronja rövardotter, marge, pundar-pippi, barbie (komplett med kartong), en bratz med blått hår, jokern från batman (skitobehaglig!!), ett lejon, en döds-läkare, grabbarna från a clockwork orange, rosa pantern (som jag hela kvällen kallade bagheera), robin hood, en sjöman och de klassiska sexiga sjuksköterskor/poliser/vi-tar-tillfället-i-akt-att-få-visa-våra-tuttar-outfitsen mm mm. och jag då - ballerina smurfan :)

när vi vinglade utåt sprang en kille på gatan fram o råkramade mig spontant (trodde jag). sedan utbrister han "meen heeeej rebecca". ALDRIG sett honom förut (tyckte jag då).. spelade vackert med (för övrigt skittrevlig kille!) och sedan visade det sig att det var en hop med konsulter. BAH! på fyllan o villan.. men de var glada och jag likaså. tillslut när vi kom hem fick en annan konsult eskort till dörren och låna telefon.. vilken varm hand jag är för våra fina medarbetare :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback